
- Diumenge, mercadal a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 30 de desembre de 2021 a les 20:29
El Mercadal Martí l’Humà obrirà aquest diumenge que ve, 2 de gener. El mercat ambulant de l’avinguda de Béjar aprofitarà un dels dies d’obertura especial per desenvolupar la seva activitat, com si fos dimecres, entre les 9 i les 13 hores. El mateix va fer diumenge 19 de desembre.
Els terrassencs podran gaudir d’aquesta proposta comercial en ple període nadalenc. L’Ajuntament, amb el lema “Comprem a Terrassa”, va recordar ahir tant aquesta activitat com els horaris especials dels dos mercats fixes de Terrassa. El de la Independència, al Centre, obrirà les seves portes demà divendres 31 de gener, de 7.30 a 15 hores, com va fer divendres de la setmana passada, 24 de desembre.
El Mercat de Sant Pere, situat a la plaça del Triomf, ha mantingut els dies passats el seu horari habitual. Demà divendres 31 de gener, però, el recinte comercial del barri de Sant Pere tancarà a les 16 hores.
Notícies recomenades
-
Terrassa L’escola Auró salva el seu projecte musical
-
Terrassa El franquisme contra les dones: “No jutjaven delictes, sinó morals”
-
Terrassa Els Diables de Sant Pere Nord sumen una nova bèstia de foc a Terrassa
-
Terrassa Els veïns de Sant Pere reclamen la reparació de l’aire condicionat al Casal del barri: "La climatització no és un luxe"
-
Terrassa Projectant identitat a través del patrimoni i la cohesió
-
Terrassa Terrassa encara no multarà a la ZBE: el novembre farà una campanya informativa