- Tub d'Assaig 7.70 comença trepitjant fort el 2022 a Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
-
-
Estudiants nocturns a la biblioteca per a preparar les PAU: “Al matí prefereixo dormir fins tard i allargar a les nits” Arnau Fort
Publicat el
03 de gener de 2022 a
les 07:38
A Terrassa aquest dilluns el cel romandrà ennuvolat per bandes de núvols alts. Al migdia o primera hora de la tarda, hi haurà alguns estrats baixos, que deixaran el cel una mica més tapat.
Les temperatures seran més baixes que les del dia anterior. La mínima rondarà els 8ºC i la màxima, els 16ºC.
Al principi de la jornada el vent bufarà fluix i de direcció variable en general. La resta de la jornada bufarà fluix amb cops moderats de component oest.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
El Drac de Terrassa celebra 45 anys amb una gran diada
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris