Mal aparcat i amb carnet falsificat
L’infractor ha estat condemnat a sis mesos de presó i a 3.240 euros de multes
- El Vallès Occidental rep els Reis en cavalcades adaptades a la situació sanitària
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
05 de gener de 2022 a
les 06:00
Actualitzat el
05 de gener de 2022 a les
07:53
Uns policies de Terrassa el van aturar perquè havia estacionat en un pas de vianants. El conductor ha acabat condemnat per conduir sense carnet i perquè el carnet que va exhibir era falsificat. La pena: sis mesos de presó i multes que ascendeixen a 3.240 euros.
Els agents van identificar l’infractor el 23 d’agost del 2017 perquè havia aparcat el seu vehicle en un lloc indegut, un pas de vianants. Li van demanar el permís de conducció i ell va ensenyar-ne un. Pel que sembla, un agent va retornar a l’infractor el document però alguna cosa li va activar l’alerta de la suspicàcia. Després, una prova pericial va demostrar que el permís era falsificat.
El jutjat penal 3 de Terrassa va condemnar l’acusat a sis mesos de presó i una multa de 1.080 euros (sis mesos amb quota diària de 6 euros) com a autor d’un delicte de falsificació de document oficial, i a una multa de 2.160 euros per un delicte de conducció sense carnet.
La defensa va presentar un recurs davant l’Audiència Provincial, que ha confirmat la primera resolució recordant la validesa de les proves de càrrec: l’informe pericial i les declaracions dels guàrdies. El 12 de març del 2020, uns policies van enxampar a Barcelona al mateix individu conduint sense carnet.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Casa de les Boines, botiga centenària: "El nom el va acabar posant la gent"
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària