Neix el nou Casal de la Tafanera, a Terrassa
Terrassa
El nou espai està situat al carrer Sant Gaietà i es divideix en tres naus, dues per acollir els serveis i una com a magatzem
- Neix el nou Casal de la Tafanera, a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Crida a Terrassa per recollir ajuda humanitària pels afectats dels terratrèmols de Veneçuela Aketza Martín
-
Terrassa El ple avala el complex residencial i l'eix de vianants a les naus de la carretera de Montcada Pilar Màrquez
-
Diners La Generalitat reconeix la trajectòria de més de 150 anys de Pont, Aurell y Armengol Laura Massallé
-
Terrassa Un bomber de Terrassa vola a la zona zero de Veneçuela: "Anem a ajudar, el caos només s’arregla posant ordre de mica en mica" Joan Muñoz
-
Terrassa L’estratègia de Terrassa contra el "botellot" a la Festa Major: avisos de multa de 3.000 euros als comerços que venguin alcohol a la nit Joan Muñoz
Publicat el
15 de gener de 2022 a
les 11:30
Actualitzat el
16 de gener de 2022 a les
13:34
La Tafanera, casal terrassenc popular que es proclama anticapitalista, antiracista, feminista i socialista, ja disposa d'un nou espai on ampliar les seves capacitats. La Tafanera està situada al carrer Cremat, 27; però ara ha anunciat que, després d'un tercer trimestre de molta feina i activitat, han trobat un espai que respon a les necessitats plantejades en el projecte d'ampliació, per tal d'arribar a més terrassencs.
El nou espai està situat al carrer de Sant Gaietà, i està dividit en tres grans espais, dues naus que acolliran els serveis, un magatzem i l'espai social i un pati interior amb moltes capacitats. A partir d'ara comença un període de remodelació i rehabilitació de l'espai així com de construcció del projecte d'usos i el seu funcionament. La Tafanera ha explicat a les xarxes que "El camí per arribar fins aquí ha estat llarg i complex, constata una de les necessitats plantejades en el projecte en relació amb la manca d'espais a la ciutat".
Per a poder finançar els costos de les remodelació i obres de l'espa, la Tafanera va engegar a finals de desembre una campanya de micromercenatge a través de la plataforma goteo amb el hasthag #ArrelemLaTafanera. La campanya està activa fins a finals de mes amb tot un seguit de recompenses per a les persones que hi participin.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Què ha fallat a les Matemàtiques de les PAU?: “Era un examen excessivament llarg”
-
Terrassa
Minut de silenci a Terrassa pels terratrèmols de Veneçuela
-
Terrassa
Més recursos de neteja, recollida selectiva i seguretat per afrontar la Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Guia de mobilitat per a la Festa Major de Terrassa: talls de trànsit i serveis especials de transport
-
Terrassa
VÍDEO | La parella de Terrassa que s'ha fet viral al xou de Quim Masferrer: “Quin culet més ‘respingón’”
-
Terrassa
Tanca la popular botiga Què vols regalar després de 19 anys a Ca n'Aurell: "S'ha complert una etapa"