- Divendres de sol i núvol
ARA A PORTADA
-
Novetats per la cavalcada de Reis 2026: el rei Baltasar estrena carrossa i patges carboners Joan Muñoz
-
Adjudiquen els treballs per instal·lar més de 700 mòduls fotovoltaics al dipòsit d’aigua de Can Boada Redacció
-
Joan Laporta, a Terrassa: "Ha retornat l'alegria al barcelonisme i això sembla que a algun lloc no ho suporten" Sergi Estapé
-
Publicat el 11 de febrer de 2022 a les 07:57
Actualitzat el 11 de febrer de 2022 a les 10:01
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de divendres es registren retencions a la C-58 sentit nord, del quilòmetre 7 al 5, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, n’hi ha del quilòmetre 11,5 al 13,5, a Sabadell, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 10 al 8, a Barberà del Vallès, cap a Girona. En sentit sud, també ho és del quilòmetre 10 al 11,5, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A l’AP-7 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 147 al 148, a Barberà del Vallès, cap a Girona. En sentit sud, també ho és del quilòmetre 148 al 144, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El terrassenc Jordi Grau fa capgrossos als xefs del millor restaurant del món
-
Terrassa
Una Fira de Santa Llúcia agredolça marcada per la pluja i els robatoris
-
Terrassa
Febre pel quinto i les garrafes
-
Terrassa
La cessió de la planta d’Abrera a ATL i dos edificis de Muncunill, al ple de desembre
-
Terrassa
La plaça de l’avinguda d'Àfrica, a punt de reforma
-
Terrassa
Les afectacions al trànsit per la Cursa Solidària 1km1vida