L'home apunyalat al carrer Cisterna està fora de perill
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació pel que es considera un acte de revenja
- Cel mig ennuvolat
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
24 de febrer de 2022 a
les 13:37
L'home apunyalat aquest dimecres al vespre al centre de Terrassa està ingressat en un centre hospitalari de la ciutat i es troba fora de perill.
La víctima va rebre diverses punyalades en diferents parts del cos pels volts de les 20.15 hores al carrer Cisterna, una de les quals al coll, fet que el fa deixar ferit greu i va requerir el seu trasllat a l'hospital.
L'agressor podria haver actuat sense baralla prèvia i hauria marxat ràpidament del lloc dels fets. Els Mossos d'Esquadra han oberta una investigació per determinar la identitat de l'autor dels fets i el motiu de l'atac, que fonts properes a la investigació han detallat que es podria tractar d'una revenja.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2022/02/23/apunyalament-terrassa-cisterna-terrassa/
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació
-
Terrassa
La satisfacció per l’atenció primària a Terrassa, molt per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa rescaten persones atrapades en ascensors cada 40 hores
-
Terrassa
Terrassa amplia el record als deportats amb quatre noves llambordes Stolpersteine