- Cinc denunciats per fer un botellot a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
04 de març de 2022 a
les 18:16
Actualitzat el
04 de març de 2022 a les
21:43
No era la primera vegada que veïns del Roc Blanc es queixaven de botellots. Aquest dijous a la tarda, les queixes es van reproduir. Aquest cop, la Policia Municipal va denunciar cinc persones que bevien alcohol al carrer. Un dels sancionats, a més, duia marihuana i una navalla.
La intervenció va començar a les 19.18 hores. La van desenvolupar agents de la Unitat de Suport Operatiu i la Unitat de Policia de barri al carrer d'Icària. Diversos veïns havien contactat amb la policia per denunciar les molèsties ocasionades per un grup d'individus.
Els guàrdies van identificar cinc persones que, segons la policia, estaven consumint begudes alcohòliques a la via pública i provocaven molèsties. Els cinc individus van ser denunciats pels agents per aquest motiu. I un d'ells va rebre una sanció extra: els policies li van decomissar una navalla i marihuana.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Un viatge visual pel cor de Vallparadís: "Avui ha esdevingut el principal nexe d’unió social de la ciutat"
-
Terrassa
El doctor Ramon Grimalt contra les làmpedes facials de LEDs: "No hi ha cap evidència científica"
-
Terrassa
Ara es triguen quatre minuts més a anar de Terrassa a Barcelona en Rodalies que l'any 2000
-
Terrassa
Un lustre de la recuperació de les Caramelles
-
Terrassa
Què visitar a Terrassa segons Google?
-
Terrassa
Consum consolida la seva aposta per Terrassa amb un nou supermercat a Ca n'Aurell