Un altre dels objectius de la convocatòria és feminitzar la Policia Municipal, que actualment compta amb un 16,03% de dones, per assolir una presència equilibrada entre homes i dones. S’ha planificat una xerrada informativa, de la mà de Foment de Terrassa, que es durà a terme el dia 7 d’abril, a les 10 hores, a la sala d’actes, per donar a conèixer la professió de policia municipal a totes les persones interessades. El 8 d’abril, també a les 10 hores, a Foment de Terrassa, es durà a terme una xerrada informativa per donar a conèixer el taller informatiu de suport a la preparació del procés de selecció específic per a dones.❗️?♂️?♀️Busquem persones íntegres, empàtiques, amb coratge i valentia per vetllar pel benestar de la ciutadania. T'hi apuntes? ?️Pròximament: convocatòria de 46 places d'oferta pública #PMTerrassa Més info ?https://t.co/0RRYRPRenE pic.twitter.com/jwi63G2PF1
— Policia Terrassa (@PoliciaTrs) April 1, 2022
La Policia Municipal de Terrassa busca nous perfils professionals
Properament s’obrirà una convocatòria de 46 noves places d’oferta pública

- La Policia Municipal de Terrassa busca nous perfils professionals
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’abril de 2022 a les 13:42
Actualitzat el 01 d’abril de 2022 a les 18:39
Amb el lema "Fem Equip, Fem Policia", la Policia Municipal de Terrassa posa en marxa aquest divendres una campanya de comunicació per informar sobre la convocatòria de 46 places d’oferta pública al cos que s’obrirà properament i animar a totes aquelles persones que s’hagin plantejat desenvolupar-hi la seva carrera professional a presentar-s’hi.
La campanya, que es durà terme a través de xarxes socials, incideix en els valors que han de tenir els candidats que vulguin incorporar-se al cos: la vocació de servei, la integritat, l’empatia i el coratge. Alhora pretén informar sobre les oportunitats de desenvolupament professional que ofereix el cos. S’expliquen les opcions i recorreguts professionals que es poden trobar i es fa un repàs de les diverses unitats de la Policia Municipal, que engloben especialitzacions de policia de barri, relacions amb la comunitat, la vigilància territorial, el trànsit i la seguretat viària, l'atenció a la víctima, la instrucció de diligències penals o les inspeccions administratives, entre d'altres.
Per això s’ha realitzat un vídeo promocional amb testimonis del propi cos, així com baners informatius. L’objectiu és animar aquells perfils professionals que podrien desenvolupar la seva carrera al cos a presentar-se a la convocatòria, que està previst que s’obri el segon trimestre d’aquest any.
Notícies recomenades
-
Terrassa 25 anys de Drets Humans dibuixats per Nadia Hafid
-
Terrassa El PP demana més control del padró municipal a Terrassa
-
Terrassa 50 anys del COU de 1974-75 a l'Escola Pia
-
Terrassa Jornada per conèixer l'osteoquimionecrosi dels maxil·lars a la Mútua
-
Terrassa Les Salesianes apleguen un miler de persones a la VI Mostra Educativa
-
Terrassa La víctima del robatori d'una bici reté el lladre a Terrassa