El restaurant de Terrassa La Gurmeteria, finalista als premis Cartaví
Competeix amb dos restaurants més en la categoria C
- Pep Vidal, sisè en el Campionat d'Espanya sub-16 de javelina
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2022 a
les 12:11
Actualitzat el
05 d’abril de 2022 a les
12:14
El restaurant de Terrassa La Gurmeteria, ubicat al passeig del Vapor Gran, s'ha classificat com a finalista dels premis Cartaví de la demarcació de Barcelona, organitzats per l'Associació Vinícola Catalana amb el principal objectiu de distingir els restaurants de Catalunya que realitzen dia a dia una àrdua defensa i promoció dels vins emparats en les 11 denominacions d’origen catalanes.
El jurat dels guardons s’ha reunit al Museu de la Historia de la Vinya i el Vi, Sant Fruitós de Bages (DO Pla de Bages) per a seleccionar els restaurants finalistes d’aquesta desena edició. En total, 10 establiments opten a la final que se celebrarà a finals d’abril a Barcelona.
La Gurmeteria de Terrassa competeix amb dos restaurants més, l'Amedialuz de Canet de Mar i La Cava Wine Bar de Vilanova i la Geltrú, en la categoria C, la d'establiments amb un preu mig del menú (vi NO inclòs) de fins a 20 euros.
En aquesta edició, l’Associació Vinícola Catalana compta amb la col·laboració de l’INCAVI, de les onze Denominacions d’Origen Catalanes, l’Associació Catalana de Sommeliers i els patronats de turisme de Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona.
El jurat que ha valorat les cartes de vins dels restaurants de la demarcació de Barcelona ha estat format per Eva Farré, secretaria general de la DO Pla de Bages; Toni Massanés, director general de la Fundació Alicia; Salvador Rovira, cap de promoció d’INCAVI; Toni Albiol, sommelier i representat de l’Associació Catalana de Sommeliers; i Liliana Costa, coordinadora del Museu de la Historia de la Vinya i el Vi.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El dermatòleg Ramón Grimalt, sobre l'envelliment: "Més val menjar bé que esmorzar un grapat de vitamines"
-
Terrassa
Terrassa acollirà el 3r Congrés “Educar en el segle XXI”, que reunirà més de 600 professionals de l’àmbit educatiu
-
Terrassa
Una font de brolladors convertirà la plaça Nova en un nou refugi climàtic
-
Terrassa
La Bonoloto deixa 68.888 euros a Terrassa
-
Terrassa
Èxit a la primera cursa per l'esclerosi múltiple a Terrassa: "Ens fa veure que no estem sols"
-
Terrassa
Una aplicació per recórrer la història de l’Antic Poble de Sant Pere