Alerta per fuita de gas a la Rambla d'Ègara de Terrassa
S'han desallotjat dues persones del bloc de pisos afectat
- I ara, el San Cristóbal vol l'ascens
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’abril de 2022 a
les 20:25
Aquest migdia els Serveis d'Emergències han rebut una trucada per una possible fuita de gas a la Rambla d'Ègara.
Un veí del número 168 ha trucat al 112 informant que sentia molta olor de gas i que creia que provenia de l’exterior del seu pis. Dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dotacions de la Policia Municipal de Terrassa s’han desplaçat fins al lloc.
El cos de bombers i policia han confirmat la fuita de gas i han corroborat que provenia d'un habitatge del bloc de pisos, format per un principal i dues plantes.
Per precaució, s'han hagut de desallotjar dues persones, que al cap d'una estona -un cop solucionada la fuita- han pogut retornar a casa seva. Mentre durava l'actuació, s'ha precintat el tram de la Rambla des del carrer Iscle Soler fins a la plaça Salvador Espriu. La circulació en sentit nord ha quedat interrompuda fins que s'ha recuperat la normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Coffee Party s'estrena amb èxit i omple el Vapor de Prodis: "Ha vingut gent de totes les edats"
-
Terrassa
Argemí Garden Center, botiga centenària: “Tot el que puguis imaginar, ho fem florir”
-
Terrassa
Joan Carles Peris: “L’estructura de poder iraniana és sòlida: si eliminen uns líders, en pugen uns altres”
-
Terrassa
Turisme i transport, colpejats per la guerra: “Buscar una companyia alternativa és molt més car, d’uns 1.000 euros per bitllet”
-
Terrassa
Multes de 1.200 i 600 euros als regidors de Vox
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell, escapçat per la ventada: "Que el restaurin de veritat i el posin en condicions"