Un incendi crema tres vehicles a Terrassa
Terrassa
El foc ha tingut lloc al carrer d'Almeria, a Ègara
- La santcugatenca Redarbor augmenta un 40% els seus ingressos
ARA A PORTADA
-
Terrassa El record d’una adolescència marcada per la por: “No tenia cap amic perquè no podia explicar que m’agradaven els homes” Alejandro García
-
Terrassa Un bomber de Terrassa vola a la zona zero de Veneçuela: "Anem a ajudar, el caos només s’arregla posant ordre de mica en mica" Joan Muñoz
-
Terrassa El ple debat l'ús de la plaça de Rosa Mora per a gossos amb el Parc del Nord com a alternativa Pilar Màrquez
-
Terrassa Farmàcia Jornet, botiga de barri: "Quan vam obrir, ni tan sols hi havia llum al carrer" Alejandro García
-
Terrassa Nou cop al tràfic de drogues a Terrassa: dos detinguts i 25.000 euros intervinguts Joan Muñoz
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
28 d’abril de 2022 a
les 12:10
Un incendi ha cremat tres vehicles aquest dijous al barri d'Ègara, a Terrassa.
El foc ha tingut lloc de matinada, a les 3 hores, al carrer d'Almeria, al costat d'una nau industrial ubicada a prop de la intersecció del citat carrer amb el de Màlaga i el passeig del Vint-i-dos de Juliol.
Una dotació de Bombers de la Generalitat ha treballat durant mitja hora en l'extinció de l'incendi, que ha cremat del tot un vehicle i ha causat danys per radiació a altres dos.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Què ha fallat a les Matemàtiques de les PAU?: “Era un examen excessivament llarg”
-
Terrassa
Minut de silenci a Terrassa pels terratrèmols de Veneçuela
-
Terrassa
L’estratègia de Terrassa contra el "botellot" a la Festa Major: avisos de multa de 3.000 euros als comerços que venguin alcohol a la nit
-
Terrassa
Més recursos de neteja, recollida selectiva i seguretat per afrontar la Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Guia de mobilitat per a la Festa Major de Terrassa: talls de trànsit i serveis especials de transport
-
Terrassa
VÍDEO | La parella de Terrassa que s'ha fet viral al xou de Quim Masferrer: “Quin culet més ‘respingón’”