- Problemes d’abastiment d’aigua a Vacarisses
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de maig de 2022 a
les 07:59
Actualitzat el
05 de maig de 2022 a les
10:04
Segons el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dijous a la C-58 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 7 al 3 a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, ho és del quilòmetre 10 al 13, a Badia del Vallès, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 10 al 8, a Cerdanyola del Vallès, cap a Girona . En sentit sud, ho és del quilòmetre 10 a l’11,5, a Badia del Vallès, cap a Tarragona.
A l’AP-7 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 152 al 162, a Samt Cugat del Vallès, cap a Girona, on hi ha un carril tallat per una avaria.
A la C-59 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 10,5 al 13,5, a Palau-solità i Plegamans, cap a Santa Perpètua de Mogoda.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l'horari programat.
Els trens de l’R4 i l’R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
El Drac de Terrassa celebra 45 anys amb una gran diada