Robatori en una empresa de construccions de Terrassa
Uns lladres han assaltat una oficina a la carretera d'Olesa
- Robatori en una empresa de construccions de Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 09 de maig de 2022 a les 12:08
Uns lladres han assaltat aquesta matinada de dilluns les oficines d'una empresa de construccions de Terrassa.
El robatori amb força ha estat perpetrat a la carretera d'Olesa, al local de l'empresa Lypcons. Els delinqüents han violentat tres portes per entrar en les oficines. El més probable és que hagin utilitzat un gat hidràulic per arrencar part de la persiana exterior, doncs hi havia gotes d'oli a la vorera. Hi han entrat per un petit buit i després han forçat dues portes interiors.
Dins del local han trencat una impressora i una pantalla. S'han endut un equip informàtic. Els Mossos d'Esquadra han inspeccionat l'oficina i han obert una investigació per identificar els assaltants.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Salut recomana l'ús de la mascareta al transport públic: "L'epidèmia de la grip serà una mica més llarga"
-
Terrassa
Terrassa agilitza els tràmits per a les beques d’estiu
-
Terrassa
Seguretat i model de creixement, al debat de l’estat de la ciutat
-
Terrassa
La Fundació Manuel Lao, vint anys de resposta àgil al costat dels que ajuden
-
Terrassa
Apunten a que Marc Ribas deixarà de presentar el Joc de Cartes i ell ho desmenteix: "No hem parlat res"
-
Terrassa
Terrassa commemora els 25 anys des de l'assassinat de Paco Cano: “L’atemptat va colpejar un país cansat de la violència”