- Un dimecres amb cel serè
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
11 de maig de 2022 a
les 08:00
Actualitzat el
11 de maig de 2022 a les
09:59
Segons el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dimecres a la C-58 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 7 al 4, a Ripollet, cap a Sabadell i l’enllaç amb l’AP-7.
A la B-30 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 9 a l’11,5, a Cerdanyola del Vallès, cap a Sant Cugat del Vallès i l’enllaç amb la C-58.
A l’AP-7 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 146,5 al 149, a Barberà del Vallès, cap a Girona,
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari programat.
Els trens de l’R4 i l’R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella