Un vehicle s'estavella contra la seu de Creu Roja a Terrassa
El conductor n'ha resultat ferit

- Un vehicle s'estavella contra la seu de Creu Roja a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 16 de maig de 2022 a les 19:31
Actualitzat el 16 de maig de 2022 a les 19:38
El conductor d'un vehicle ha resultat ferit aquest dilluns en estavellar el cotxe contra la seu de Creu Roja de Terrassa.
L'accident ha tingut lloc a les 14.08 hores al carrer de Galileu, a uns metres de la cantonada amb el carrer de Fra Bonaventura Gran. Allà, en els baixos d'un edifici, està ubicada des de fa dècades la seu de l'assemblea local de Creu Roja.
L'impacte, però, no ha causat danys considerables en l'espai de la institució humanitària. Tan sols unes rascades en un racó en l'entrada d'un aparcament comunitari. El sistema 112 ha alertat la Policia Municipal i els bombers de l'accident. Les primeres informacions parlaven d'una sortida de via d'un vehicle amb xoc contra una façana.
Notícies recomenades
-
Terrassa Liciten la nova planta de biometanització de Can Barba amb una inversió prevista de 120 milions
-
Terrassa Saps on és... aquesta placa per a un inventor extern?
-
Terrassa Cauen 46 mil·límetres d'aigua en una hora a Terrassa
-
Terrassa Líders en reciclatge urbà, però sense fer el salt
-
Terrassa Són els joves el futur de l’independentisme?
-
Terrassa Un llibre terrassenc per a redescobrir la cursa nuclear