Nova L15 amb microbús per Can Parellada i les Fonts
L'Ajuntament està pendent del lliurament del vehicle, que permetrà millorar la mobilitat als barris del sud de la ciutat

- Vaga de taxistes a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de maig de 2022 a les 11:55
La incorporació d'una nova línia de bus, l'L15, a la flota de Tmesa serà una realitat. L'Ajuntament de Terrassa ha informat els veïns de les Fonts, de Can Parellada i de les Torres de Can Parellada que està pendent del lliurament del minibús que cobrirà el servei, un vehicle de mitjà format que podrà donar resposta a les reivindicacions de millora de la mobilitat que fa temps que planteja el districte.
La tinenta d'alcalde de Territori i Sostenibilitat Lluïsa Melgares s'ha reunit amb els veïns per debatre sobre el desenvolupament de les millores en la mobilitat al sud de la ciutat i per parlar dels detalls de la futura L15.
Notícies recomenades
-
Terrassa L’Ajuntament defensa que la despesa social al pressupost del 2026 arriba al 16,5%
-
Terrassa Terrassa aposta per la tecnologia per millorar el reg dels espais verds
-
Terrassa Martín Pretel, activista: “El dictador va morir al llit, però la dictadura es va camuflar”
-
Terrassa El PSC proposa sancions més dures i prohibir prostitució i drogues al carrer contra l'incivisme
-
Terrassa L'Ateneu Candela acull la presentació del llibre i documental "La memòria recent"
-
Terrassa Sis mesos de presó per a una dona que feia tractaments de podologia a Terrassa sense titulació