- CMD 1: dilluns, 11 de juliol, 18.30 h. Casal Cívic Vapor Gran.
- CMD 2: dijous, 21 de juliol, 18.30 h. Centre Cívic Montserrat Roig.
- CMD 3: dilluns, 18 de juliol, 18 h. Centre Cívic Alcalde Morera.
- CMD 4: dimarts, 12 de juliol, 18.30 h. Centre Cívic Maria Aurèlia Capmany.
- CMD 5: dilluns, 11 de juliol, 18 h. Centre Cívic Avel·lí Estrenjer.
- CMD 6: dilluns, 11 de juliol, 18 h. Centre Cívic President Macià.
- CMD 7: dijous, 14 juliol, 18 h. Casal Cívic Can Parellada.
Els barris volen horts comunitaris, patis oberts i més activitats als centres cívics
Terrassa
Aquest dilluns comença una ronda de sessions per presentar les propostes escollides dins del programa "Amb tu, millorem la vida del barri"
- Els barris volen horts comunitaris, patis oberts i més activitats als centres cívics
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juliol de 2022 a
les 15:57
Actualitzat el
11 de juliol de 2022 a les
16:14
Crear horts comunitaris en espais municipals, augmentar les activitats culturals i d'oci amb obertura dels centres cívics els caps de setmana, patis oberts a l’Escola de la Roda, millorar la difusió dels projectes del teixit associatiu i veïnal, i una campanya informativa sobre la nova senyalització i les illes de vianants. Aquestes són algunes de les propostes que ha aprovat la Junta de Govern Local dins de la iniciativa "Amb tu, millorem la vida del barri", un procés participatiu on la ciutadania ha proposat idees per millorar els seus barris i que després han estat compartides en el marc dels Consells Municipals de Districte (CMD).
El projecte va començar l'octubre amb la recollida de les idees aportades per persones a títol individual, entitats i col·lectius de la ciutat. Una comissió tècnica va comprovar el compliment dels requisits demanats i, un cop validades per la comissió de seguiment, es va traslladar la llista de les 92 idees que els complien als CMD. Al març va començar la fase de construcció col·lectiva i de
priorització de propostes als mateixos consells i el juny la Junta de Govern Local va a aprovar que es duguin a terme 28 propostes, les quatre amb més suports del consell a cada districte, que es presentaran a partir d'aquest dilluns a través d'una ronda de sessions als Consells Municipals de Districte.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa obre borses de treball per cobrir vacants temporals
-
Terrassa
Terrassa realitzarà una prova pilot per estendre la línia de bus L12 per Can Palet de Vista Alegre
-
Terrassa
Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura"
-
Terrassa
Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa
-
Terrassa
Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa