Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.TALL ? per "Festa Major de Ca n'Anglada" ? ?Inici: Dimecres 6 de juliol a ? les 10.00h. ?Final: Dimarts 12 de juliol a ? les 14.00h. ? Afectació L3 ❌?del c/Sant Damià i c/Sant Cosme ➡️Recomanem dirigir-se a les ?? de l'Av. Barcelona (de les línies L8 ⬆️ i L9 ⬇️). pic.twitter.com/TGOQiNQxIa
— Transport Urbà de Terrassa (@tmesa_bus) July 5, 2022
- Ambient assolellat tot el dimarts
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juliol de 2022 a
les 07:59
Actualitzat el
12 de juliol de 2022 a les
09:51
El Servei Català de Trànsit informa que aquest matí de dimarts a la C-58 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 3,5 al 0, a Montcada i Reixac, cap a Sabadell. Hi ha un carril tallat per un accident. En sentit sud, n'hi ha del quilòmetre 12 al 14, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 10 al 7, a Cerdanyola del Vallès, cap a Girona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari programat.
Els trens de l’R4 i la R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, les parades del carrer de Sant Damià i el carrer de Sant Cosme de la línia 3 queden anul·lades fins dimarts 12 a les 14 hores per un tall per la Festa Major de Ca n'Anglada. Tmesa recomana dirigir-se a les parades de l'avinguda de Barcelona de les línies 8 i 9.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri
-
Terrassa
Terrassa pren d’exemple Girona per al recinte firal