
Veïns de Terrassa desesperats pels sorolls nocturns en un parc
Queixes veïnals al Pla de la Corneta

- Veïns de Terrassa desesperats pels sorolls nocturns en un parc
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 26 de juliol de 2022 a les 20:08
Un dia de la setmana passada, només fins a les 23.30 hores, una vintena de veïns havia trucat ja a la policia des dels voltants del Pla de la Corneta. Es queixaven de sorolls, molèsties, crits, música a volum alt, baralles. Es queixaven d’aquest bucle de desesperació provocat per la cridòria, pel comportament incívic d’alguns usuaris d’aquest parc situat entre l’avinguda de les Nacions i el recinte de l’antic mercat ambulant de Montserrat.
El veïnat ha enviat diverses instàncies a l’Ajuntament i reclama solucions urgents a un problema profund que s’arrossega (o, almenys s’ha agreujat) des de fa un parell d’anys i en els mesos d’estiu adquireix un biaix preocupant. “No podem descansar. Si mantenim les finestres obertes, a vegades ni sentim el so del televisor. Hem de tancar-les en plena onada de calor. És impossible dormir, acabem amb mal de cap, medicant-nos, i això ens afecta en l’àmbit laboral”, comenta una de les veïnes més actives en les queixes.
[caption id="attachment_414317" align="alignnone" width="700"]
El parc està situat al sector Montserrat / NEBRIDI ARÓZTEGUI[/caption]
L’ús d’aquest parc, zona acollidora en els mesos estivals, “és normal”, diuen els veïns. El que no és normal és això. No és normal la cridòria de menors a hores intempestives, la música a volum infernal i, després, quan marxen algunes famílies, moltes vegades a la 1 o la 1.30, “uns altres agafen el testimoni i el parc es converteix en escenari de “botellons” fins a altes hores de la matinada”.

Notícies recomenades
-
Terrassa Cinc denúncies per tinença de drogues a un bar de Can Tusell
-
Terrassa El PSC proposa que Terrassa reforci el seu compromís amb Palestina
-
Terrassa Una tesi presentada a MútuaTerrassa confirma l’eficàcia d’un nou antiparasitari
-
Terrassa Aquestes són les activitats programades per a la Festa Major del barri de Xúquer
-
Terrassa Les urgències traumàtiques centren la XVI Jornada d’Urgències Pediàtriques del CST
-
Terrassa Xavi Coral se separa de la seva parella televisiva: "Us trobarem molt a faltar"