Alarma d'incendi nocturn en una oficina bancària de Terrassa
Terrassa
Incidència al barri de Can Parellada
- Alarma d'incendi nocturn en una oficina bancària de Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El PSC condiciona el suport al pressupost a aturar la venda de dos solars de Foment: “És inadmissible” Pilar Màrquez
-
Terrassa Esportistes que s'han fet "influencers": "Estic tot el dia fent aquesta feina" Jordi Guillem
-
-
Terrassa La Marató de donació de sang de Terrassa celebra 20 anys amb quatre jornades de crida als donants Arnau Fort
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
29 de juliol de 2022 a
les 10:38
Una alarma d'incendi en una oficina bancària ha mobilitzat aquest divendres de matinada els serveis d'emergències a Terrassa. No s'ha trobat cap foc.
La intervenció ha tingut lloc al carrer d'Amèrica, a Can Parellada, a les 4 hores. Havia saltat el sistema d'alarmes de seguretat d'una sucursal. Efectius de Bombers de la Generalitat s'han desplaçat a l'edifici i han inspeccionat el local de l'oficina. No han localitzat cap incendi ni tampoc cap intrús. Tot apunta a una activació anòmala de l'alarma.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Fundació Vallparadís posa el focus en la intel·ligència artificial i les cures
-
Terrassa
Mor als 56 anys, el sotsinspector José Luis Fernández García, referent de la policia de proximitat a Terrassa
-
Terrassa
L’excap d’Urbanisme Pere Montaña adverteix de la necessitat de preveure nous serveis davant el creixement de Terrassa
-
Terrassa
Positivo Man celebra una dècada a la Font Vella amb una gran festa: "Passaran moltes coses a dins"
-
Terrassa
A la venda Can Minguet, la casa amb forma de masia en plena ciutat: "És una llàstima que es perdi"
-
Terrassa
La recollida selectiva es manté al 44%, lluny de l’objectiu europeu