La zona blava serà gratuïta a Terrassa fins al 28 d'agost
L'aparcament de pagament tornarà a estar operatiu a partir del 29 d'agost
- Terrassa, la quarta ciutat vallesana amb més electricitat defraudada per cultius de marihuana
ARA A PORTADA
-
-
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura Aketza Martín
-
-
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social" Aketza Martín
-
La sala d'operacions de Ses Majestats els Reis, al descobert: "És màgic, ideal pels infants" Arnau Fort
Publicat el 03 d’agost de 2022 a les 12:33
Actualitzat el 09 d’agost de 2022 a les 11:14
Durant tres setmanes, fins al 28 d'agost, la zona blava serà gratuïta a tota la ciutat, com cada mes d'agost.
Es repeteix aquesta mesura, que ja es va començar a aplicar durant estius anteriors. La zona blava serà de franc a totes les zones de la ciutat, per evitar confussions d'alguns ciutadans que en veure zona blava gratuïta en un carrer pensaven que ho era a tots.
L'ajuntament considera que la zona blava permet vitalitzar l'activitat econòmica dels barris en facilitar l’accessibilitat a la zona per a fer gestions de curta durada, com són compres o gestions ràpides, i permetent una gestió eficient de l'aparcament, en impedir l'aparcament de llarga durada a les hores de màxima demanda i afavorir l'alliberament de places a les hores de menor demanda. En aquest, sentit, durant la primera setmana d’agost, i a partir del 29, la zona blava tornarà a estar operativa.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis només es cancel·larà en cas de "nevada intensa" a Terrassa
-
Terrassa
Saps on és... el custodi de llibres i documents?
-
Terrassa
Terrassa activa en alerta el Pla d’Emergència Municipal per risc de nevades a la ciutat
-
Terrassa
Malmeten el paviment del pessebre del raval
-
Terrassa
Alerta diumenge i la Cavalcada de Reis: possibles nevades a cotes baixes
-
Terrassa
Els 25 protagonistes del 2025 a Terrassa