Detinguts per robar 323 metres de cable ferroviari a Terrassa
Els Mossos van enxampar els sospitosos a Torrebonica
- Derbi en el debut de la Copa Catalunya aquest dimecres
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
11 d’agost de 2022 a
les 07:00
Actualitzat el
10 d’agost de 2022 a les
17:21
Dos joves són investigats pel robatori de coure a Terrassa. Els Mossos d'Esquadra els van detenir in fraganti aquest dimarts passat a Torrebonica. Havien trossejat ja més de 320 metres de cable, suposadament procedent d'una instal·lació ferroviària.
La intervenció policial es va desencadenar a les 10 hores, quan els Mossos d'Esquadra van rebre una informació sobre dos nois que havien estat localitzats a Torrebonica, prop de l'antic baixador.
Agents de l'Area Bàsica Policial (ABP) de Terrassa es van dirigir al sector indicat en el crit d'alerta, i van trobar als dos sospitosos en ple "treball" en una zona boscosa. Segons la policia, al costat dels nois hi havia dues bobines de fusta buides de material i els joves estaven tallant el cablejat per fer-lo més transportable. El trossejaven en fragments d'un metre de longitud aproximada.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa promou una campanya per no donar menjar als coloms i frenar la sobre població
-
Terrassa
Millora del paviment a la rambla de Francesc Macià
-
Terrassa
Aquestes són les activitats programades per a la festa major del barri de Vallparadís
-
Terrassa
VÍDEO | Converses entre premiats que no haurieu imaginat: Berta Abellan i Francesc Mauri
-
Terrassa
VÍDEO | Converses entre premiats que no haurieu imaginat: Xavier Álvarez, Sonia López i Albert Bermúdez
-
Terrassa
VÍDEO | Converses entre premiats que no haurieu imaginat: Esther Lao i Carmen Mas