Taquen el mural de la façana de la seu de Prodis
La gran obra que ocupa les parets de l’edifici de la fundació a la plaça del Tint ha estat vandalitzada
- Taquen el mural de la façana de la seu de Prodis
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de setembre de 2022 a les 18:24
Tags, gargots, grafits... Terrassa en va plena. La majoria són anònims o críptics i fan mal a la vista perquè embruten persianes, façanes, parets, murs, bancs... tant del centre com dels afores i de manera indistinta si l’element és públic o privat.
L’última víctima ha estat la fundació Prodis, o més ben dit, la seva seu a la plaça del Tint, a Ca n’Aurell.
L’entitat va voler donar fa uns mesos un nou aire a les parets de l’edifici, fent valdre la diversitat dels seus usuaris i treballadors i els principis que la inspiren. Així, hi van pintar un mural dissenyat per Albert Garcia dins del projecte Terrassa Walls, que es va inaugurar el passat mes de març.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2022/03/25/mural-de-prodis-terrassa/
Doncs bé, aquesta setmana hi han aparegut algunes inscripcions. Diverses persones haurien aprofitat alguns requadres en blanc del mural per estampar-hi els seus noms en un acte que pot ser considerat vandalisme.
“És un bon dia per recordar al Lolo, a la Isabel i al Sario. Posar la seva signatura a les parets, a sobre d’una obra artística, diu molt poc d’ells i ens posa una mica tristos”, escrivia el gerent de Prodis, Dani Jorquera.
En ser espais que el disseny ja contemplava en blanc, la reparació ja s’ha pogut dur a terme.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2022/08/02/terrassa-municipal-grafits-ajuntament/
Notícies recomenades
-
Terrassa
Finalitza la reforma del Casal Cívic de Can Jofresa amb una inversió de mig milió
-
Terrassa
El pàrquing del Progrés, líder en rotació de vehicles
-
Terrassa
El Ministeri de Transports invertirà en la conservació de la B-40 al seu pas per Terrassa
-
Terrassa
Aproven inicialment la millora de l’accessibilitat de nou cruïlles de Terrassa
-
Terrassa
El 112 rep 151 trucades de Terrassa durant la nit de Cap d'Any
-
Terrassa
Els Jutjats de Terrassa passen a ser tribunals d’instància amb serveis comuns