- Terrassa ven un segon premi de la Lotería Nacional
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
09 de setembre de 2022 a
les 08:06
Aquest divendres a Terrassa el dia s'aixecarà amb un cel un pèl tapat. Fins al migdia estarà entre poc i mig ennuvolat pel pas de bandes de núvols mitjans. A partir de llavors, creixeran nuvolades que podran deixar el cel entre mig i molt ennuvolat. Podria ploure.
La temperatura mínima serà similar a la del dia anterior i rondarà els 19ºC. La màxima serà semblant o lleugerament més baixa i quedarà al voltant dels 26ºC.
El vent serà fluix i variable al principi i al final del dia. Al centre de la jornada serà fluix amb cops moderats, de component est.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions