Terrassa ven un segon premi de la Lotería Nacional
Terrassa
El premi és de 60.000 euros el número i de 6.000 el dècim
- Terrassa ven un segon premi de la Lotería Nacional
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
09 de setembre de 2022 a
les 07:54
Un premi de la Lotería Nacional ha caigut a Terrassa. En el sorteig celebrat aquest dijous, el segon premi del sorteig núm. 71/22, corresponent al número 77788, ha estat venut a la ciutat.
El punt de venda afortunat és el número 12.790 de Terrassa, situat a la Rambla d’Ègara, 193, també conegut com l'administració número 6. El premi és de 60.000 euros el número i de 6.000 el dècim.
El mateix segon premi també ha estat venut a La Roda (Albacete), Alacant, Còrdoba, Vecindario (Las Palmas), Màlaga, San Cristóbal de la Laguna (Santa Cruz de Tenerife), las Zocas (Santa Cruz de Tenerife), Alcalá de Guadaira (Sevilla) i Benetússer (València).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions