El barri del Roc Blanc celebra la seva festa major
La cita comença aquest divendres i acabarà diumenge
- El Terrassa FC busca el primer triomf
ARA A PORTADA
-
Preparen una app per denunciar casos de "bullying" de forma ràpida i anònima: “L’assetjament no s’atura ni un dia” Arnau Fort
-
La Mola estrena la nova Sala Mirador: el cim del Vallès completa la seva transformació Marc Béjar Permanyer
-
El camió de “La meva farmàcia, la meva salut” fa parada a Terrassa per promoure la prevenció i el benestar Joan Muñoz
-
-
Publicat el 23 de setembre de 2022 a les 19:39
Bàsquet, exhibició de dansa, música, una excursió, un concurs de mascotes... El barri del Roc Blanc de Terrassa celebra aquest cap de setmana la seva festa major amb un programa ple de propostes que acabarà aquest diumenge al migdia.
Els organitzadors tenen previst començar la festa aquest divendres a la tarda amb l'obertura de la fira, el pregó (a càrrec de Maria Dolors Férriz i Nieves Latorre), una batucada i tres concerts.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La PTP defensa allargar l’R4 fins a l’aeroport del Prat
-
Terrassa
Neix el programa RHIA-VO per impulsar l’ús de la intel·ligència artificial als hospitals del Vallès Occidental
-
Terrassa
60 denúncies en una setmana per no portar el cinturó posat
-
Terrassa
Un investigador de la UPC a Terrassa descobreix la manera de predir els canvis de comportament en sistemes complexos
-
Terrassa
La Jornada d’Actualització en l’Àmbit Pediàtric de MútuaTerrassa celebra 20 anys amb els adolescents com a protagonistes
-
Terrassa
Els Minyons descarreguen el 5de9f i el 2de9fm en una gran actuació a Girona