Joan Francesc Fondevila, president de la Societat Catalana de Comunicació de l’IEC
Terrassa
El terrassenc es proposa potenciar-ne la internacionalització i les relacions amb altres organismes
- Celsa nomena un vicepresident i amplia les funcions del director d'operacions
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2022 a
les 12:46
El terrassenc Joan Francesc Fondevila Gascón és el nou president de la Societat Catalana de Comunicació de l’Institut d’Estudis Catalans (SCC-IEC), entitat de la qual n'era vocal de la junta directiva des del 2020. Ha guanyat les eleccions celebrades aquest dimarts.
Fundada l’any 1986 com a filial de l’Institut d’Estudis Catalans, la SCC es defineix com "un punt de trobada dels professionals de la comunicació dels Països Catalans per potenciar la comunicació en la societat".
La intenció de l'egarenc és potenciar la internacionalització de la SCC-IEC (esdeveniments i articles científics a la revista indexada "Comunicació: revista de recerca i d’anàlisi"), les relacions amb altres organismes i la descentralització (món professional de la comunicació, universitats i recerca) i la difusió (mitjans de comunicació i xarxes socials, estudiants de grau i postgrau de comunicació).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
La mobilitat ferroviària es recupera progressivament després del temporal
-
Terrassa
Bogeria i grans cues per menjar a un euro: així ha estat l’obertura d'una famosa cadena de "fast food" halal a Terrassa
-
Terrassa
El temporal deixa prop de 100 litres per metre quadrat a Terrassa i una vintena d’incidències
-
Terrassa
El Govern aixeca les restriccions al Vallès per les pluges