- Dani Olmo torna a brillar en l'empat d'Espanya
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2022 a
les 08:02
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dilluns a la C-58 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 7 al 6, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, n’hi ha del quilòmetre 11 al 14, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 10 al 8,5, a Barberà del Vallès, cap a l’enllaç amb l'AP-7 i la C-58.
A l’AP-7 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 146 al 142, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A la C-59 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 5 al 7, a Palau-solità i Plegamans, cap a Mollet del Vallès.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, de les 9.30 a les 18.30 hores queden anul·lades les parades Pl Canjàyar i E. Marquina de l'L5 (direcció Can Trias) per un tall a la ronda Ponent. Tmesa recomana dirigir-se a les parades La Manxa i J. Llimona.
https://twitter.com/tmesa_bus/status/1596096138251472897
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
El Drac de Terrassa celebra 45 anys amb una gran diada