Advocats de Terrassa que treballen pels drets animals
Terrassa
L'Ajuntament i el Col·legi d'Advocats signen un conveni de col·laboració
- La campanya de joguines de Creu Roja vol arribar a més de 1500 infants
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga Sergi Estapé
-
Diners La Cecot celebra la unificació dels calendaris de Verifactu i la factura electrònica Laura Massallé
-
Terrassa Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu Pilar Màrquez
Publicat el
29 de novembre de 2022 a
les 16:53
L’Ajuntament de Terrassa i el Col·legi d'Advocats treballaran junts "en el benestar, la defensa i la protecció dels animals". Els lletrats assessoraran el consistori en l'àmbit normatiu, segons recull un conveni signat aquest dimarts per Noel Duque, tinent d'alcalde de Drets Socials i regidor de benesar Animal, i Ignasi Puig, degà de la institució col·legial, que compta amb una comissió de dret animal.
El col·legi assessorarà l'Ajuntament en l'aplicació normativa en l'àmbit del dret animal a la ciutat, quan li sigui requerit per part de l'administració municipal. Amb aquesta signatura, l’Il·lustre Col·legi d'Advocats de Terrassa (ICATER) "també es compromet a proposar iniciatives formatives i informatives cap a la ciutadania, així com a realitzar propostes de millora de la normativa municipal en relació al benestar, la defensa i la protecció dels animals", diu el consistori, que assumeix la responsabilitat de comunicar qualsevol situació problemàtica en relació al benestar i protecció dels animals a l’ICATER, "per tal de tractar la situació de forma conjunta".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores
-
Terrassa
La mobilitat ferroviària es recupera progressivament després del temporal
-
Terrassa
Bogeria i grans cues per menjar a un euro: així ha estat l’obertura d'una famosa cadena de "fast food" halal a Terrassa