Terrassa celebra les capacitats diverses al Raval
Terrassa
Les diferents activitats han estat dinamitzades per voluntaris amb capacitats diverses
- Terrassa celebra les capacitats diverses al Raval
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de desembre de 2022 a
les 18:02
Actualitzat el
03 de desembre de 2022 a les
18:04
El Raval de Montserrat ha acollit aquest dissabte diverses activitats i actes commemoratius amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que ha organitzat la Taula local de Capacitats Diverses i Accessibilitat de la ciutat.
L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; acompanyat de la regidora de Capacitats Diverses, Mónica Polo i altres membres de l'Ajuntament han participat als actes, així com les diverses entitats que conformen la Taula: Prodis, LaFACT Fupar, Club Social Egara, associació Daus, Escola Crespinell, Fundació Goel, Associacio La Oka, Apesote, Afecto Mariposa, Diswork, l’Heura del Vallès i Residència i centre de dia La Pineda.
El matí ha estat ple de tallers en diferents parades, com un taller en llengua de signes, de postals de Nadal amb pictogrames, d’estels de Nadal amb paper reciclat, un circuit sensorial (ceguesa o baixa visió) o d'adaptacions a la feina. També hi ha hagut un ball en cadira de rodes, a càrrec del Col·lectiu Benestar Emocional i el Grup Mefi de la Fundació Goel, la lectura de Manifest, a càrrec de persones d’entitats de la Taula local de Capacitats Diverses i Accessibilitat, i una cantada de Nadal inclusiva, a càrrec de Prodis, LaFACT Fupar i Terrassa Ciutat Coral.
Durant la jornada, un equip de persones voluntàries amb capacitat diverses s'han encarregat de la dinamització dels tallers i activitats.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El PSC exigeix garantir la videovigilància als barris: "El que cal és passar dels plans a l'acció"
-
Terrassa
Un operatiu policial a una estació de tren acaba amb 20 identificats: “Continuem treballant per una Terrassa més segura”
-
Terrassa
Noves restriccions de trànsit a l’avinguda de l'Abat Marcet per obres d'asfaltatge
-
Terrassa
Usuaris de la línia 6 d'autobús diuen prou als retards i la calor: “Ens demanen que agafem el transport puúblic, però no ho posen fàcil”
-
Terrassa
El PSC reclama l'execució immediata del pipicà entre Sant Llorenç i les Arenes: "És una qüestió de prioritats"
-
Terrassa
L’anècdota de Miki Núñez amb Xavi Hernández que va fer caure el seu "ego d'artista": “Ets el fill de la Pozo?”