- Zambomba Solidaria a Terrassa
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
09 de desembre de 2022 a
les 19:10
Actualitzat el
09 de desembre de 2022 a les
19:12
El Teatre Principal de Terrassa acollirà aquest diumenge la vuitena edició de la Zambomba Solidaria, un espectacle flamenc a benefici de l'hospital Sant Joan de Déu.
L'espectacle nadalenc començarà a les 18 hores i està organitzat per la Unió Musical La Flamenca i l'Hermandad Nuestra Señora del Rocío Pastorcillo Divino.
Policías x Valientes, associació a la qual pertanyen molts agents municipals de Terrassa i que duu a terme accions solidàries contra el càncer infantil, participa en l'organització de l'esdeveniment.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació