Premi per a una fotografia de la Xemeneia Almirall
Miquel Calvet guanya la primera edició del Concurs de Fotografia de la Delegació del Vallès dels Enginyers Industrials de Catalunya
- Premi per a una fotografia de la Xemeneia Almirall
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de desembre de 2022 a
les 10:11
Actualitzat el
26 de desembre de 2022 a les
20:14
Miquel Calvet, amb la instantània “Xemeneia Almirall, Terrassa, ha guanyat el primer premi de la primera edició del Concurs de Fotografia de la Delegació del Vallès dels Enginyers Industrials de Catalunya. La imatge guanyadora mostra aquesta emblemàtica xemeneia de la ciutat. En aquesta primera edició d’aquest concurs, es van presentar un total de 48 fotografies. L’acte d’entrega dels premis, que comptava amb el patrocini de la Caixa d’Enginyers i La Mútua dels Enginyers, va tenir lloc a la seu de Sabadell d’aquesta entitat vallesana.
A més de Calvet, també van ser guardonats, amb el segon premi, la fotografia “Xemeneia Almirall i Monument a la Dona” de Teresa Casasayas, mentre que el tercer va recaure a la imatge titulada “Xemeneia Bòbila Almirall - Sol”, obra de Josep Maria Auleda.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Plaça Vella acollirà la 8a Festa Contra el Càncer Infantil amb activitats familiars i una xocolatada solidària
-
Terrassa
L'Ajuntament de Terrassa i API sumen esforços per dinamitzar el sector de l'habitatge
-
Terrassa
Terrassa instal·la tres noves llambordes Stolpersteine en record dels deportats als camps nazis
-
Terrassa
Terrassa presenta dues noves guies per millorar l’atenció a les persones amb discapacitat auditiva
-
Terrassa
Terrassa, segona ciutat amb més descàrregues de certificats meteorològics del Meteocat
-
Terrassa
El PP demana l'allunyament dels delinqüents multireincidents de Terrassa