Arriben les rebaixes després d'un bon Nadal
Els comerciants esperen que el bon ritme de vendes dels darrers dies continuï amb els descomptes
- Arriben les rebaixes després d'un bon Nadal
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de gener de 2023 a les 17:30
Actualitzat el 06 de gener de 2023 a les 19:25
Alguns terrassencs encara estan obrint els regals que els han portat els reis, però d’altres ja estan preparats per començar llargues jornades de passeig i compres pels carrers de la ciutat. El 7 de gener és un dia marcat al calendari per a alguns: comencen les rebaixes d’hivern.
Darrera el mostrador, els comerciants esperen que el bon ritme de vendes dels darrers dies continuï aquest cap de setmana amb l’arribada dels descomptes a tota la ciutat. Avui s’espera un dia de molts canvis i devolucions.
Ja fa 10 anys que el període de descomptes és molt més flexible. L’any 2012 s’aprovava un reial decret que permetia a tots els comerciants alliberar-se dels calendaris de rebaixes i triar quan volien aplicar descomptes als seus productes. Tot i que la reacció del govern català va ser intentar crear un decret llei que protegís les dates originals, el projecte no va prosperar, i molts comerços aprofiten les compres nadalenques en auge per potenciar-les encara més amb descomptes. Qui més aprofita aquesta liberalització són les cadenes i grans conglomerats, mentre que per a alguns comerços locals, la tradició se segueix des de fa anys: després de reis, arriben les rebaixes, no pas al revés.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Nova promoció al Segle XX: 142 habitatges al costat del parc de Vallparadís
-
Terrassa
El Casal de la Dona premia centres egarencs
-
Terrassa
La Unitat d’Asma del CST assoleix l’acreditació d’Excel·lència de la SEAIC
-
Terrassa
Terrassa reforça la seva projecció turística al FITUR
-
Terrassa
Policies nacionals recorren contra l’amnistia d’un jove de Terrassa
-
Terrassa
Suspesa temporalment la Zona de Baixes Emissions a Terrassa