- Cel força tapat i ambient fred
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2023 a
les 08:01
Actualitzat el
27 de gener de 2023 a les
10:17
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de divendres, a la C-58 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 9 al 12, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 10 al 8,5, a Barberà del Vallès, cap a al'enllaç amb l'AP-7 i la C-58. En sentit sud ho és del quilòmetre 8 a l'11,5, a Barberà del Vallès, cap a Sant Cugat del Vallès.
A l'AP-7 sentit sud, la circulació és intensa del quilòmetre 147 al 145, a Santa Perpètua de Mogoda, cap a Tarragona.
Pel que fa als autobusos urbans de Terrassa, el pont de Can Gonteres està tallat per una avaria en una canonada d'aigua i la línia L4 direcció Can Parellada es veu afectada. Les parades Dr. Fleming, Can Boada, 2 de maig i Joan d'Àustria estan fora de servei. Tmesa recomana dirigir-se a les parades Lluís Companys o Eugeni d'Ors.
https://twitter.com/tmesa_bus/status/1618286056910225409
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors