
- Sol i alguns núvols alts i mitjans
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2023 a les 08:02
Actualitzat el 30 de gener de 2023 a les 10:12
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de divendres, a la C-58 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 7 a l'1, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, n'hi ha del quilòmetre 10,5 al 13, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 10 a l'11,5, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A l'AP-7 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 152 al 157, a Sant Cugat del Vallès, on hi ha un carril tallat per un accident. En sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 162,5 al 158, a Sant Cugat del Vallès, i del 152 al 150, a Cerdanyola del Vallès, cap a Tarragona.
A la C-59 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 4,9 al 7 i del 9,3 al 13,9, a Palau-solità i Plegamans, cap a Santa Perpètua de Mogoda.
Pel que fa als autobusos urbans de Terrassa, el pont de Can Gonteres està tallat per una avaria en una canonada d'aigua i la línia L4 direcció Can Parellada es veu afectada. Les parades Dr. Fleming, Can Boada, 2 de maig i Joan d'Àustria estan fora de servei. Tmesa recomana dirigir-se a les parades Lluís Companys o Eugeni d'Ors.
https://twitter.com/tmesa_bus/status/1618286056910225409
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa “Feia més de 10 anys que la Generalitat no construïa residències”
-
Terrassa No tanquem per vacances
-
Terrassa En espera de la ronda Nord de Terrassa i Sabadell
-
Terrassa Prop de 300.000 euros en multes a la zona blava durant el primer semestre de 2025
-
Terrassa Dispositiu policial a l’Estació del Nord acaba amb tres denúncies per drogues i una arma prohibida
-
Terrassa Terrassa recupera gran part dels regs per aspersió