Concert benèfic a Terrassa per a una escola del Senegal
La gala se celebrarà aquest dissabte a l'Auditori Municipal

- Concert benèfic a Terrassa per a una escola del Senegal
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2023 a les 11:39
El repte, ara, és construir una pista esportiva i un pati en una escola. Per descomptat, a Sam-Sam, al nord del Senegal, on Microcrèdits Solidaris per l’`Àfrica treballa des de fa molt de temps. Aquesta ONG de Terrassa ha organitzat per a aquest dissabte, 11 de febrer, un concert benèfic que se celebrarà a l’Auditori Municipal.
La gala començarà a les 19 hores i el preu de l’entrada-donatiu és de 12 euros. L’acte, conduït per la periodista Amanda Alonso, inclourà les actuacions de la pianista Monika Lao, les corals Som Riures i Grans Veus, el cantants lírics Laia camps i Joan Martínez Colás i el grup de percussió africana Mandingco Africa. També es declamaran poemes de Joan Tamayo, Angelina Amat i Pepita Vera.
El Centre Dental Les Escoles patrocina la gala amb a col·laboració de l’Ajuntament de Terrassa i l’empresa Solanellas.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa