El Parlament ha tornat a defensar la B-40 i l'ampliació de l'aeroport del Prat. En concret, ha insistit en la inclusió de la ronda Nord als pressupostos del 2023. Així consta en el punt d'una moció de Cs aprovada aquest dijous que va obtenir el suport del PSC, Junts, Vox, Cs i PPC. En canvi, ERC, ECP, CUP hi van votar en contra. "Quan se signi el conveni per fer aquesta via (...), el Govern no inclourà la transferència de recursos de l'Estat? No s'ho creu vostè ni el seu grup parlamentari", ha preguntat el diputat del PSC Jordi Terrades al republicà José Rodríguez Fernández, que ha negat que el Govern hi destini "un sol euro" dels comptes d'enguany.
El Parlament insisteix al Govern que inclogui la ronda Nord als pressupostos
ERC nega que es destini "ni un sol euro" a la B-40, però el PSC diu que s'ha de tenir en compte les transferències
- El Parlament insisteix al Govern que inclogui la ronda Nord als pressupostos
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2023 a les 08:33
Actualitzat el 10 de febrer de 2023 a les 18:31
D'altra banda, la cambra defensa "ampliar l'estructura d'aterratge i l'enlairament" de l'aeroport del Prat. El PSC hi ha votat a favor, tot i que en l'acord de pressupostos amb ERC van pactar únicament augmentar la capacitat d'aquesta infraestructura.
La moció també demana a l'executiu que presenti en "el termini màxim de 6 mesos" a la cambra el "Programa d'Encàrrecs i d'actuacions del Departament de Territori que reculli una planificació valorada i planificada a 10 anys vista de totes les actuacions plurianuals".
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2023/02/08/juli-fernandez-assegura-compliment-acord-psc-ronda-nord/
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"