El Rotary reconeix Antoni Abad amb el premi Paul Harris Fellow 2023
Terrassa
L'entitat en destaca el "seu esperit de servei a la comunitat"
- El Rotary reconeix Antoni Abad amb el premi Paul Harris Fellow 2023
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
29 de març de 2023 a
les 19:28
Actualitzat el
29 de març de 2023 a les
19:29
El Rotary Club de Terrassa ha reconegut l'expresident de la Cecot i actual president de MútuaTerrassa, Antoni Abad, amb el premi Paul Harris Fellow 2023.
Des de l'entitat presidida per Nuri Escudé argumenten la concessió del guardó a Abad perquè en l'etapa com a president a la patronal amb seu a Terrassa va ajudar el Rotary Club de Terrassa "en les diverses activitats en què s’ha precisat del seu suport i ha cedit generosament les instal·lacions de l’entitat que ha presidit". Entre d’altres, el club destaca la seva ajuda en l'organització de l'una exposició sobre la Polio i la cessió de la sala d’actes per donar cabuda als cursos d'art.
L'entitat explica que el reconeixement a Abad es basa també en la seva trajectòria al capdavant de la Cecot, "en la qual ha defensat i promogut sempre el paper de lideratge de la nostra ciutat tant dins com a fora del nostre país". L'entitat també destaca el seu "esperit de servei a la comunitat i la seva generositat en tenir cura de promoure accions solidàries, culturals i socials".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa
-
Terrassa VÍDEO | L'incendi de Sentmenat segueix actiu i els Bombers centren esforços per evitar que afecti el Farell
-
Terrassa
Els nous protocols de Festa Major aproven amb nota
-
Terrassa
Els Punts Liles i + atén 1.283 persones durant la Festa Major
-
Terrassa
Terrassa, en Pla Alfa 4 per risc d’incendis: les restriccions ja són aquí
-
Terrassa
La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa