Joan Salvador, membre de la cultura popular, número 4 de Tot per Terrassa
Terrassa
Professor, una de les ànimes de Els Pastorets i la veu de la Festa Major, se suma a la candidatura de Jordi Ballart
- Joan Salvador, membre de la cultura popular, número 4 de Tot per Terrassa
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
12 d’abril de 2023 a
les 18:27
Actualitzat el
12 d’abril de 2023 a les
18:59
L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, segueix anunciant incorporacions a la llista de Tot per Terrassa (TxT) a les eleccions municipals del 28 de maig. Joan Salvador, membre destacat de la cultura popular de la ciutat, membre del Centre Cultural El Social, d’on és una de les ànimes d'"Els Pastorets", i la veu de la Festa Major, serà el número 4 de la candidatura.
En l'anunci d'aquest dijous, Ballart ha destacat de Salvador que és una persona amb "una àmplia trajectòria professional que el fa ser una peça polivalent en un futur govern de la ciutat per al mandat 2023-27. Busquem perfils transversals, amb capacitat per a gestionar diferents àmbits i amb il·lusió i coneixença de la ciutat, fet que Terrassa necessita. I el Joan ho acompleix.”
Tot i que és conegut principalment per la seva participació en diferents actes culturals de la ciutat, Salvador és llicenciat en història, geografia i història de l’art i professor de secundària en actiu en un centre de la ciutat, i té experiència professional en l’àmbit empresarial.
https://twitter.com/jordi_ballart/status/1646184315095601154
Salvador afirma que el pas a la política activa “només el podia haver fet de la mà d’un projecte de ciutat com Tot per Terrassa, sense ingerències ni dependències més enllà de les necessitats de la ciutadania. I això és el què m’engresca”. El professor ja va exposar el seu suport al projecte que encapçala Jordi Ballart en un vídeo que l’alcalde va penjar a les seves xarxes socials fa unes setmanes.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions