- Una rèplica de Tot per Terrassa a Barberà
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
12 d’abril de 2023 a
les 07:59
Actualitzat el
12 d’abril de 2023 a les
10:11
El Servei Català de Trànsit informa que aquest dimecres al matí a la C-58 sentit nord hi ha retencions del quilòmetre 7 al 6, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud n'hi ha del quilòmetre 10 al 13, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit nord el trànsit és dens del quilòmetre 10 al 7, a Barberà del Vallès, cap a Girona.
A la C-59 sentit sud, la circulació és intensa del quilòmetre 10 al 13, a Palau-solità i Plegamans, cap a Barcelona.
Pel que fa als autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) funcionen segons l'horari previst.
Els de l’R4 de Rodalies no fan parada a La Granada fins al 18 de juny. Hi ha servei alteratiu per carretera entre aquesta estació i Vilafranca del Penedès.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions