Juli Fernàndez responsabilitza el ministeri de no haver tancat l'acord de la ronda Nord
El conseller diu que Transports "fa propostes que van més enllà" d'allò pactat amb el PSC
- Juli Fernàndez responsabilitza el ministeri de no haver tancat l'acord de la ronda Nord
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2023 a
les 15:43
Actualitzat el
09 de maig de 2023 a les
16:34
El conseller de Territori, Juli Fernàndez, ha descarregat aquest dimarts al ministeri de Transports la responsabilitat de no haver tancat encara un acord de conveni sobre la ronda Nord. Fernández diu que l'Executiu central "fa propostes que van més enllà" del que s'ha pactat amb el PSC.
A la roda de premsa setmanal de l'executiu català, que Fernàndez ha compartit amb la portaveu, Patrícia Plaja, el conseller ha assegurat que "el Govern en tot moment ha respost a fi de l'acord pressupostari" amb els socialistes. Ha subratllat que aquest indica que cal "garantir la redacció del projecte de la ronda Nord dels sistemes urbans de Terrassa, Sabadell i Castellar", i considera que el ministeri "va més enllà" del que diu aquest text.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2023/05/08/ronda-nord-terrassa/
L'acord precisava que aquest conveni s'havia de fer efectiu el primer trimestre del 2023 i que seria el Govern central qui financés les obres, que serien executades per la Generalitat.
Després de dues reunions presencials a Madrid, les parts han acostat postures: s'ha desencallat que aquesta infraestructura viària, que tindrà un cost aproximat d'uns 200 milions, es finançarà mitjançant els pressupostos generals i ha quedat clar que el conveni només farà referència al tram esmentat (entre Terrassa, Sabadell i Castellar del Vallès). Tot i això, l'acord encara no s'ha firmat.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2023/04/27/serrellets-per-tancar-una-acord-per-la-ronda-nord/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la prevenció de les infeccions protètiques en una nova Jornada d’Asèpsia
-
Terrassa
Els “Dijous de Mútua” posen el focus en la humanització de l’atenció sanitària
-
Terrassa
L’Escola Pia Terrassa celebrarà una gran trobada d’ALUMNIS en el marc dels seus 125 anys d’història
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte
-
Terrassa
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai