La Junta Electoral requereix a TxT que s'abstingui de fer propaganda fins a la campanya
Ciutadans va denunciar la formació per repartir marxandatge i penjar cartelleria
- Lucas Viña, un defensa amb ànima de davanter
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
09 de maig de 2023 a
les 19:49
Actualitzat el
09 de maig de 2023 a les
21:46
“S'acorda requerir a la candidatura Tot per Terrassa a fi que en compliment del que es preveu en l'art. 53 LOREG, i fins a l'inici de la campanya electoral (eleccions municipals de 2023) s'abstingui de la realització de publicitat o propaganda electoral entre les quals s'inclouen el repartiment de material publicitari tal com estableix la JEC en Instrucció 3/2011, de 24 de març, sota prevenció de poder incórrer en les responsabilitats administratives previstes en la Llei”. Així ha resolt la Junta Electoral de Zona (JEZ) les denúncies que va presentar divendres Ciutadans en entendre que la formació liderada per Jordi Ballart havia "infringit" la llei electoral, col·locant cartelleria i repartint material electoral en període de precampanya.
El partit taronja va portar TxT a la JEZ pels anuncis en marquesines d'autobusos i opis al carrer de l'acte de presentació del seu projecte aquest dimarts a LaFACT Cultural i el repartiment "de bosses de Tot per Terrassa al mercadal i després la seva difusió a les xarxes socials del partit”.
Isabel Martínez, alcaldable de Ciutadans, ha celebrat aquest dimarts la decisió de la JEZ. “Ballart ha fet joc brut un altre cop”, assegura la també regidora. “Un cop més la justícia dona la raó a Ciutadans i requereix a Jordi Ballart a que s’abstingui de seguir vulnerant la llei”, diu Martínez.
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació
-
Terrassa
La satisfacció per l’atenció primària a Terrassa, molt per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa rescaten persones atrapades en ascensors cada 40 hores
-
Terrassa
Terrassa amplia el record als deportats amb quatre noves llambordes Stolpersteine