Terrassa treballa per a un comerç just
La ciutat se suma al Dia Mundial amb activitats de sensibilització
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de maig de 2023 a les 16:14
L’Ajuntament de Terrassa commemora el Dia Mundial del Comerç Just, que se celebra el 13 de maig, amb la programació de diverses activitats dirigides "a difondre aquest model basat en pràctiques comercials internacionals justes, salaris i preus dignes, sense treball infantil ni discriminació, amb igualtat de gènere i llibertat d'associació, un model productiu que té cura del medi ambient i que és transparent i responsable en els processos de fabricació i comercialització".
La Biblioteca Central de Terrassa (BCT) acull aquests dies, i fins el 20 de maig, l'exposició "Cuir i calçat a Bangladesh", una proposta que s’acompanya de la recomanació de consulta de les webs de les campanyes de La Coordi, "Les vides que vestim" (https://lesvidesquevestim.lacoordi.cat/), que fa un recorregut per la problemàtica i l’alternativa de la indústria tèxtil a través de dades clau i testimonis; o Roba Neta (Clean Clothes Campaign: https://robaneta.org/), una xarxa internacional d’ONG, sindicats i organitzacions de persones consumidores "que té l’objectiu de millorar les condicions de les persones treballadores de la indústria global de la confecció".
A la mateixa BCT i a les biblioteques dels districtes 2, 4, 5 i 6 també es poden consultar les mostres de llibres sobre comerç just que s’exposen amb motiu de la commemoració del Dia Mundial.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral
-
Terrassa
Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos
-
Terrassa
Els premis Terrassenc de l'Any ja estan en mans de les seves guardonades