Imputat per ebrietat un motorista a Terrassa
Terrassa
Gairebé va multiplicar per quatre la taxa màxima d'alcoholèmia permesa
- Imputat per ebrietat un motorista a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
15 de maig de 2023 a
les 19:20
Actualitzat el
15 de maig de 2023 a les
21:50
Va multiplicar gairebé per quatre la taxa màxima d'alcoholèmia permesa en la conducció. El conductor d'un ciclomotor ha quedat investigat per un delicte contra la seguretat del trànsit en ser enxampat per la Policia Municipal de Terrassa.
Eren les 15.30 hores de dissabte passat quan agents del cos local van veure un ciclomotor amb una circulació erràtica pel passeig del Vint-i-dos de Juliol. La dotació policial va aturar el vehicle per identificar-ne el conductor.
El van instar a realitzar les proves de detecció d'alcohol, que van donar resultats de 0,90 i 0,94 mil·ligrams, uns nivells considerats constitutius de delicte contra la seguretat del trànsit.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella