Ciutadans defensa abaixar la pressió fiscal a Terrassa
Isabel Martínez diu que abaixarà el rebut de l'IBI

- Matadepera institueix la Confraria de la Mare de Déu de Montserrat
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2023 a les 14:22
Actualitzat el 22 de maig de 2023 a les 15:05
La carpa de Ciutadans, que viatja aquesta campanya pels diferents barris de la ciutat, s'ha aturat aquest dilluns al matí al sector del Roc Blanc, on la cap de llista Isabel Martínez ha parlat de fiscalitat i ha anunciat que, si governa, abaixarà la pressió fiscal a la ciutat. Tal com va avançar a l'entrevista publicada per Diari de Terrassa, l'alcaldable anuncia que abaixarà el rebut de l'IBI que paga la ciutadania de Terrassa "per alleugerir la pressió que pateixen moltes famílies de la ciutat, les classes treballadores, els petits autònoms i les empreses".
"Som el municipi del Vallès Occidental amb més pressió fiscal i som dins dels 30 amb més pressió fiscal d'Espanya".
Martínez creu que la davallada d'ingressos que comportaria la mesura podria ser compensada per "la retallada de despeses supèrflues, de departaments com comunicació".
La candidata ha celebrat que les obres del casal cívic del Roc Blanc hagin començat finalment després de diferents retards motivats per l'increment de preus dels materials i la renúncia dels constructors. A partir d'ara els treballs haurien de complir amb els terminis acordats i Isabel Martínez ha dit que, si Ciutadans entra al govern de la ciutat, "mantindrem la inversió compromesa al Roc Blanc amb relació al nou equipament municipal".
Els liberals han posat sobre la taula el seu model de gestió dels equipaments municipals i han defensat que "els veïns tinguin capacitat de congestionar i de tenir una veu rellevant en l'elaboració dels pressupostos participatius". El resultat, ara, és que "aquests equipaments estan infrautilitzats". Concretament pel que fa al districte 4, Ciutadans proposa millorar "la capacitat de decisió del sector en el pressupost municipal a través dels pressupostos participatius".
Notícies recomenades
-
Terrassa Sanegen d'urgència dos edificis del mateix carrer a Terrassa
-
Terrassa Leitat controla la contaminació de les aigües pluvials al parc de Vallparadís
-
Terrassa Arriba la festa major del barri de Sant Pere de Terrassa
-
Terrassa La Unitat de Crisi d’Alba fa vint anys
-
Terrassa L’ONG Petits Detalls celebra els deu anys al Vapor Prodis
-
Terrassa Aquest és el programa de la festa major del Segle XX a Terrassa