
- El conseller Nadal visita la UPC a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2023 a les 13:41
Actualitzat el 22 de maig de 2023 a les 17:48
Joaquim Nadal, conseller de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, ha visitat aquest dilluns l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (Eseiaat) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC).
El conseller ha estat acompanyat pel rector de la UPC, Daniel Crespo; pel director de l’Eseiaat, Xavier Roca, i pel regidor d’Universitats de l’Ajuntament de Terrassa, Pep Forn.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa