Junts per Terrassa aposta per escoltar les entitats del Tercer Sector
Terrassa
L'alcaldable Meritxell Lluís ha estat acompanyada per Neus Munté i Josep Lluís Cleries
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El PSC condiciona el suport al pressupost a aturar la venda de dos solars de Foment: “És inadmissible” Pilar Màrquez
-
Terrassa Esportistes que s'han fet "influencers": "Estic tot el dia fent aquesta feina" Jordi Guillem
-
-
Terrassa La Marató de donació de sang de Terrassa celebra 20 anys amb quatre jornades de crida als donants Arnau Fort
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
23 de maig de 2023 a
les 12:13
Actualitzat el
23 de maig de 2023 a les
12:43
La plaça del Vapor Ventalló ha acollit aquest dimarts un acte de campanya de Junts per Terrassa centrat en el tema dels drets socials. L'alcaldable Meritxell Lluís ha estat acompanyada per la diputada al Parlament Neus Munté (número 2 de Junts a Barcelona) i pel senador Josep Lluís Cleries, que han fixat la posició del partit amb relació al tema.
La cap de llista de Junts per Terrassa, Meritxell Lluís, ha assenyalat que "a Terrassa, el primer són les persones. Mai ningú no pot ser invisible ni transparent. Necessitem un ajuntament ambiciós. La inclusió i l'accessibilitat universal han de ser les claus de la ruta del govern", ha assenyalat Lluís, que ha deixat clar que "el primer que farem serà reunir-nos amb la taula del Tercer Sector. Els hem d'escoltar abans d'elaborar els pressupostos". Ha destacat també que "l'administració ha de donar respostes a les persones amb capacitats diverses, a la gent gran, als joves i a tots els ciutadans en general des d'una visió interseccional, sense tractar cada problemàtica com si fossin compartiments estancs".
Ha afegit Lluís: "Tot i que hi hagi aspectes en els quals els municipis no tinguem competències, hem de ser agents facilitadors. Cal agafar la maleta i anar a demanar a la resta d'administracions tot allò que necessitem per al benestar de la nostra ciutadania, des de la salut emocional fins a l'assistència geriàtrica. Cal que els tràmits siguin més àgils. Hem de ser proactius. Massa sovint ens fixem més en el què que no pas amb el qui. A Terrassa, el primer sempre seran les persones", ha reblat. Pel que fa a les prioritats que cal atendre de la mà de les entitats del Tercer Sector són la bretxa digital, la pobresa i l'exclusió i l'habitatge". Considera que "cal elaborar un pla de xoc d'acord amb la Taula d'Acció Social de la ciutat per tal d'orientar l'acció municipal".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Fundació Vallparadís posa el focus en la intel·ligència artificial i les cures
-
Terrassa
Mor als 56 anys, el sotsinspector José Luis Fernández García, referent de la policia de proximitat a Terrassa
-
Terrassa
L’excap d’Urbanisme Pere Montaña adverteix de la necessitat de preveure nous serveis davant el creixement de Terrassa
-
Terrassa
Positivo Man celebra una dècada a la Font Vella amb una gran festa: "Passaran moltes coses a dins"
-
Terrassa
A la venda Can Minguet, la casa amb forma de masia en plena ciutat: "És una llàstima que es perdi"
-
Terrassa
La recollida selectiva es manté al 44%, lluny de l’objectiu europeu