? Arrenca el #DebatDecisiuDT organitzat pel @DiarideTerrassa amb vuit candidats a l’alcaldia de #Terrassa
? Segueix-lo ?? ??????? a través de l'#Instagram del @DiarideTerrassa ? Segueix el ????? ? ????? a través d'aquest fil https://t.co/Zqw1IIzlLV — Diari de Terrassa (@DiarideTerrassa) May 25, 2023
Els alcadables de Terrassa, al debat decisiu del Diari de Terrassa
Terrassa
Serà moderat per l’editor de la publicació, Marc Basté
- Renfe reprograma l'R4 i l'R8 per una avaria entre Castellbisbal i Martorell
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de maig de 2023 a
les 11:34
Actualitzat el
25 de maig de 2023 a les
19:26
El Diari de Terrassa celebra aquest dijous el Debat decisiu entre vuit candidats a l’alcaldia de la ciutat. L’acte tindrà lloc a partir de les 18.30 hores a LaFACT Cultural, on es preveu que hi assisteixin unes 300 persones. El debat està moderat per l’editor del Diari de Terrassa, Marc Basté.
L’esdeveniment servirà perquè els terrassencs coneguin les propostes per a la ciutat de Jordi Ballart (Tot per Terrassa), Eva Candela (PSC), Ona Martínez (ERC), Isabel Martínez (Ciutadans), Meritxell Lluís (Junts per Terrassa), Agnès Petit (Terrassa En Comú Podem), Marta Giménez (PP) i Jaume Bofill (CUP). El debat s’emet en directe pel canal d’Instagram del diari i es fa un seguiment minut a minut per Twitter. A més, en el diari de paper de divendres i dissabte s’informarà àmpliament sobre tots els detalls de la jornada.
De fet, el debat tancarà la campanya electoral, en la qual el Diari de Terrassa s’ha bolcat amb un seguiment diari de les propostes dels partits i entrevistes als candidats.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Una cursa de cambrers amb molt nivell
-
Terrassa
Centenars d’espectadors connecten amb la Moguda Rock