Alarma d'incendi al barri de Montserrat de Terrassa
La incidència s'ha detectat en un habitatge
- Alarma d'incendi al barri de Montserrat de Terrassa
ARA A PORTADA
-
Incerteses l'endemà de l'incendi a l'aparcament del Mercat de Can Boada: "No sabem quan el podrem tornar a utilitzar" Aketza Martín
-
En Tarzán pot tornar amb el seu amo després de ser maltractat: "No s'ha preocupat per ell mentre estava al CAAD" Aketza Martín
-
Els Xixonencs, botiga centenària: "El meu besavi venia a Terrassa amb un carretó carregat de torrons" Alejandro García
-
Un 30% d’ingressos per addicció al joc a Terrassa són de menors: “N’hi ha prou amb tenir el DNI d’un adult per crear un compte” Arnau Fort
-
Llargues cues en la reobertura de l'Orxateria Ribera: "Hi haurà gelats que no hem fet mai" Aketza Martín
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
01 de juny de 2023 a
les 12:06
Cinc dotacions de bombers s'han dirigit aquest dijous al matí al barri de Montserrat de Terrassa per una alarma d'incendi en un habitatge.
Els serveis d'emergències han rebut l'alerta a les 11.15 hores. El cos de Bombers de la Generalitat ha mobilitzat, en principi, cinc dotacions. Alguns veïns havien vist una fumera densa que sortia de la finestra d'un pis.
Els bombers han inspeccionat un bloc d'habitatges. Segons les primeres informacions, el fum podia procedir d'una paella que un veí ha deixat al foc.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Les ADF estrenen mòdul d'aparcament a les seves oficines a Els Bellots
-
Terrassa
Mor Lluís Labòria, fundador de l'Ateneu Terrassenc, als 87 anys
-
Terrassa Por al McDonald's de la Rambla de Terrassa: una baralla amb ganivets atemoreix treballadors i clients
-
Terrassa
El síndic registra 3.770 actuacions el 2025
-
Terrassa
Ultimen la transformació de la carretera de Rubí
-
Terrassa
L’Escola Pia de Terrassa presentarà el seu Batxillerat en una jornada de portes obertes