Tot i això, creuen que encara hi ha molta feina a fer per millorar els recursos i serveis que necessiten els seus fills. Així, asseguren que seguiran reivindicant més places als casals d’estiu especialitzats, la creació de serveis de respir familiar, millores en l’accés als Centres Especials de Treball i en l'empresa ordinària i més oferta d’habitatge: residència, llar-residència, pisos tutelats, i millores en accessibilitat física i cognitiva.
La Coordinadora Capaç celebra la 17a edició de la Distrobada
Aquest diumenge a la Muntanyeta del parc de Vallparadís
- La Coordinadora Capaç celebra la 17a edició de la Distrobada
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
01 de juny de 2023 a
les 12:14
Actualitzat el
01 de juny de 2023 a les
12:18
Tallers, música, jocs, animació, xocolatada, sorteigs de regals... La Coordinadora Capaç, constituïda fa 17 anys per les AMPA de les quatre escoles d'educació especial de Terrassa i per familiars de persones adultes amb discapacitat intel·lectual, celebra aquest diumenge la 17a edició de la Distrobada, una festa lúdica i reivindicativa que tornarà a acollir la Muntanyeta del Parc de Vallparadís entre les 10 i les 14.30 hores.
La coordinadora afronta una nova edició de la Distrobada amb celebracions per haver aconseguit algunes fites, però també amb reivindicacions. "Aquest any, per fi podem celebrar que la nova residència i centre de dia ja és un projecte en marxa que duu a terme l’entitat Ampans, amb qui vam establir contactes l'any 2019 degut a la inacció de la Generalitat. Esperem que estigui finalitzada a principis de 2025", assenyalen, alhora que valoren l’aprovació per unanimitat al ple municipal de la seva proposta per a la millora de l'accessibilitat de les zones de joc infantil.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El CET enllesteix l’estructura de la seva seu
-
Terrassa
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any
-
Terrassa
El Mont Perdut és el centre al qual reduiran una línia de primer d'ESO
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació